Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Βρε τα παιδιά. Κι ο Αποστόλης στο δρόμο του Πελετίδη!


Ολυμπία Οδός. Σχολάζει από αρκετού χρόνου, παρά τις υποσχέσεις. Κόψτες μουτσούνες να δείτε ποιοι κορόϊδευαν για την επανεκκίνηση του έργου του αυτοκινητόδρομου. Κ. Χατζηδάκης ως υπ. Δημ. Έργων, Αντ. Σαμαράς ως Πρωθυπουργός, Ευάγγελος ως φτωχοσυμπέθερος, Ν. Τσούκαλης ως κολαούζος και άλλοι λοιποί λυπημένοι σήμερα συγγενείς. Αυτούς δεν τους είδε ο Απόστολος Κατσιφάρας, ο Περιφερειάρχης. Το στιγμιότυπο είναι του Ιουνίου 2013, από το Ζευγολατιό. 
 
 
 
 
Απ. Κατσιφάρας: Πέρασαν πέντε κυβερνήσεις, κλείνει άλλη μία χρονιά και «φως στο τούνελ» με την Πατρών – Πύργου πουθενά!


Ο Αποστόλης Κατσιφάρας, ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας, άνοιξε επιτέλους το στόμα του, που δεν το είχε ανοίξει ποτέ. Και τι είπε; Μα τι άλλο από αυτά που λέει η κυρία Φώφη, η οποία ήταν στο… εξωτερικό (σ.σ.: της Πηνείας), όταν ο Βeni, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, πρόηδρευε του κόμματος που σήμερα ηγείται η κυρία Γεννηματά και διοργάνωνε τις φιέστες – μαϊμού για την Ολυμπία Οδό της VINCI, που ήταν ένα μεγάλο, μέγιστο σκάνδαλο, φαγοπότι  πραγματικό των ημετέρων, που έφερε μέχρι εδώ τη χώρα και το έργο!

«Για εμάς, είπε, το σύνολο των πολιτικών και παραγωγικών φορέων, και τους πολίτες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η κατασκευή του συνόλου της Ολυμπίας Οδού είναι έργο αναπτυξιακής προτεραιότητας».

Όχι που νομίζατε ότι επειδή δεν μιλούσε επί πέντε χρόνια, πως το είχε ξεχάσει! Και μάλλον παίρνει μαθήματα από το Δήμαρχο Πατρέων Πελετίδη!

Ο Αποστόλης Κατσιφάρας, δίνοντας μέσα σε λίγα λόγια τη σημασία που έχει για την περιοχή μας η κατασκευή του τμήματος της Πατρών – Πύργου και ολόκληρου του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου της Ολυμπίας Οδού, κάνει λαλίστατη παρέμβαση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη.

Με επιστολή του ο κ. Κατσιφάρας ζητά άμεσα να συγκληθεί σύσκεψη φορέων στο Υπουργείο στην Αθήνα, ή στην έδρα της Περιφέρειας, προκειμένου να γνωστοποιηθεί το σύνολο του σχεδιασμού της κυβέρνησης και του Υπουργείου για την ολοκλήρωση του έργου.

Μωρέ καημός που τον έπιασε χριστουγεννιάτικα!

Σημειώνεται μεταξύ άλλων στην επιστολή:

«Η κατασκευή του τμήματος της Ολυμπίας Οδού Πατρών – Πύργου συνεχώς απομακρύνεται από όλους του στόχους και τα χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει πέντε κυβερνήσεις μεταξύ των οποίων και η δική σας, με αποτέλεσμα η κατάσταση να παραμένει βαλτωμένη, οι πολίτες απογοητευμένοι και η πολυπόθητη ανάπτυξη άπιαστο όνειρο για τους κατοίκους της Ηλείας και της Αχαΐας.

Για την ιστορία και μόνο σας υπενθυμίζω ότι το έργο ξεκίνησε το 2007 και με πολλές παραχωρήσεις πέρασε πολλά στάδια και τον Μάρτιο του 2015 σταμάτησαν οι διαγωνιστικές διαδικασίες που είχαν δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και παρουσιάσατε το δικό σας σχέδιο χρηματοδότησης και χρονοδιαγράμματος, το οποίο θα ξεκινούσε από τον Ιούνιο του 2015 με τον πρώτο διαγωνισμό στον «αέρα» και με μικρή χρονική απόσταση οι υπόλοιποι.

Ήλθαν Χριστούγεννα του 2015, κλείνει η χρονιά και “φως στο τούνελ” πουθενά».
Παράλληλα, ο Αποστόλης Κατσιφάρας αναφέρεται και στον τρόπο που έχει επιλεγεί για την κατασκευή του έργου: 

«Σε ό,τι αφορά το μοντέλο διαχείρισης της κατασκευής του έργου, δεν το κρίνω. Τη θέση μου, όμως την γνωρίζετε, είναι δημόσια διατυπωμένη και έχω ήδη αναφέρει πως με τον τρόπο που επιλέξατε το έργο δε θα γίνει ποτέ, όχι γιατί δεν το θέλετε ή δεν έχετε πολιτική βούληση, αλλά γιατί θα μπλέξει στο “τέρας” της γραφειοκρατίας και των αστοχιών που “δουλεύει” στη χώρα μας, ως Δούρειος Ίππος για την ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα.

Πρόσφατα ανακοινώσατε την απόφαση χρηματοδότησης ενός πολύ μικρού τμήματος, μόλις οκτώ χιλιομέτρων από τη θέση Δουνέικα – Διασταύρωση Βουνάργου, χωρίς καμία αναφορά πότε θα βγει η προκήρυξη και καμία αναφορά για τα υπόλοιπα 66 χιλιόμετρα μέχρι την Πάτρα.

Παράλληλα, δεν διακρίνεται να υπάρχει κανένας σχεδιασμός για τα υπόλοιπα τμήματα Πύργος – Καλό Νερό και Καλό Νερό – Τσακώνα, λες και δεν είναι τμήματα της Ολυμπίας Οδού, λες και τα τμήματα είναι εκτός εθνικού σχεδιασμού και μέρος των Διευρωπαϊκών Δικτύων».

Αυτά κατά τον κύριο Αποστόλη, που άθελά του μας υπενθυμίζει ότι ο τρόπος που είχαν επιλέξει οι Σαμαράς – Βενιζέλος, εκτός των άλλων ήταν και κοστοβόρος, αφού και κάτι επιπλέον εκατομμύρια πήραν, πάνω από το σύνολο του αρχικού κόστους του έργου και δεν είχε γίνει μέχρι που τους ξαπόστειλαν οι πολίτες!
 
 

Έφυγαν οι ξένοι από την κατασκευή των δρόμων, αλλά κρατούν τα διόδια και ο Χαν ελπίζει στον Νοέμβρη του 2013!

Από τις 15 Σεπτεμβρίου του 2011, το σωματείο εργαζομένων της Vinsi είχε προειδοποιήσει από την Πάτρα, ότι οι Γάλλοι ενδιαφέρονται μόνον για τα διόδια και όχι για την κατασκευή του έργου. Σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα. (Στη φωτογραφία στο μέσον ο πρόεδρος Θόδωρος Τσελεπής).
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς