Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Τον Αύγουστο δημοπραττείται η Πατρών-Πύργου

Σπίρτζης: Δημοπρατείται η Πατρών - Πύργου μέσα στον Αύγουστο - "Έπεσαν" οι υπογραφές Το πρώτο τμήμα
Φωτογραφία αρχείου.
 
 Αυτό ενεργοποίησε τον δήμαρχο Πατρέων, που ανακίνησε θέμα με την οδό Κορίνθου-Πατρών, η οποία καρκινοβατεί επί επταετία, παραμένοντας "τυλιγμένη" σε κορίνες και απαγορευτικά



-Να υπάρχει χιλιομετρική χρέωση
-Ελεύθερη διέλευση στα όρια του καλλικρατικού δήμου
-Ελεύθερη πρόσβαση σε ευπαθείς ομάδες, άτομα με αναπηρία
-Ελεύθερη πρόσβαση ή χαμηλή όταν είναι στα όρια του καλλικρατικού δήμου η οικεία, αλλά εκτός δήμου η εργασία
-Να σταματήσουν οι διώξεις εναντίον των πολιτών που δεν πλήρωναν τα διόδια.


Από τα παραπάνω βασικά σημεία, χαρακτηρίστηκε η συνέντευξη, που έδωσε ο  Υπ. Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στο Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον Κώστα Αρβανίτη. Και εκεί μιλώντας ο Υπ. Υποδομών  είπε ότι υπογράφηκε την προηγούμενη εβδομάδα από τον κ. Σταθάκη η έγκριση για να προχωρήσει το υπουργείο Υποδομών μέσα στον Αύγουστο στη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος από τον Πύργο προς την Πάτρα.

Αυτό ενεργοποίησε τον δήμαρχο Πατρέων, που ανακίνησε θέμα με την οδό Κορίνθου-Πατρών, η οποία καρκινοβατεί επί επταετία, παραμένοντας "τυλιγμένη" σε κορίνες και απαγορευτικά. Και επειδή οι κατηγορίες πρέπει να διαμοιράζονται ισόποσα, ο κομμουνιστής δήμαρχος δεν παρέλειψε να ρίξει και ένα μέρος από αυτές στην κυβλέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που επί έξι ολόκληρους μήνες ή 180 ολόκληρες ημέρες ή 4.320 ολόκληρες ώρες δεν κατάφερε να προωθήσει λύση στο ζήτημα του δρόμου-καρμανιόλα, που επί 7 χρόνια άφησαν άλυτο οι... αγρυπνούσες για την ασφάλεια των οδηγών κυβερνήσεις που προηγήθηκαν του κακού σχήματος ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.


"Συνεχίζεται μια καραμπινάτη παρανομία, με πακτωλό εκατομμυρίων να εισρέουν στα ταμεία των μεγαλοκατασκευαστικών ομίλων, την στιγμή που ο λαός «ματώνει», πληρώνοντας αβάσταχτους φόρους και χαράτσια, ενώ δεν έχουν τελειωμό τα μνημονιακά αντιλαϊκά μέτρα, που καθιέρωσε και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ" αναφέρει ο Κ. Πελετίδης, μιλώντας για το δρόμο Κορίνθου - Πατρών, που υποτίθεται θα είχει περάσει απο τον Πύργο και θα κατέληγε στην Τσακώνα!.

 
Κι ωστόσο  ο Υπ. Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης διαπίστωσε πως:

«Το μοντέλο των παραχωρήσεων των αυτοκινητόδρομων είναι ένα αποτυχημένο μοντέλο και δε μπορεί να συνεχιστεί». Και σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, συμπληρώνοντας: «Το μοντέλο αυτό δε συμβάλλει σε αυτό που εμείς θέλουμε να κάνουμε για την ανάπτυξη και την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».

«Δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε τις παραχωρήσεις ως εργαλείο αλλά σε άλλη λογική και όχι εις βάρος των πολιτών», επισήμανε ο αν. Υπουργός.

Όπως είπε, είναι θεσμικές και δομικές οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Αυτούς τους πέντε μήνες έχει γίνει πολύ δουλειά, σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, αλλά δεν είναι εύκολο να γίνουν ορισμένες αλλαγές, που δεν έχουν γίνει εδώ και 40 χρόνια. «Αυτό είναι το δικό μας στοίχημα, να υλοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν», είπε ο υπουργός.

Όπως εξήγησε ο κ. Σπίρτζης, υπάρχουν συμβάσεις αυτή τη στιγμή, με ρήτρες δισεκατομμυρίων, γι' αυτό το δημόσιο δε μπορεί να τις αναθεωρήσει μονομερώς. Είναι σε εξέλιξη λοιπόν μια επίπονη προσπάθεια, όπου το υπουργείο ψάχνει να βρει σε ποια σημεία μπορεί να στηριχθεί το δημόσιο συμφέρον. «Σε αυτές τις συμβάσεις τα σημεία αυτά είναι ελάχιστα, γιατί προστατεύουν το συμφέρον των τραπεζών και των εργολάβων και όχι το δημόσιο συμφέρον. Επιχειρούμε να αλλάξουμε τις συνήθειες στο δημόσιο τομέα και να πετύχουμε μια άλλη λογική σε συμφωνία με τους εμπλεκόμενους», είπε ο κ. Σπίρτζης.

Για την εθνική Πατρών-Πύργου, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι υπογράφηκε την προηγούμενη εβδομάδα από τον κ. Σταθάκη η έγκριση να προχωρήσει το υπουργείο Υποδομών και προχωράει μέσα στον Αύγουστο στη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος από τον Πύργο προς την Πάτρα.

Διεκδικούμε και για τις 5 παραχωρήσεις την αναθεώρηση των συλλογικών συμβάσεων, στα παρακάτω σημεία, είπε ο κ. Σπίρτζης για τη διαπραγμάτευση που έχει ξεκινήσει με τους εργολάβους:

-να υπάρχει χιλιομετρική χρέωση
-ελεύθερη διέλευση στα όρια του καλλικρατικού δήμου
-ελεύθερη πρόσβαση σε ευπαθείς ομάδες, άτομα με αναπηρία
-ελεύθερη πρόσβαση ή χαμηλή όταν είναι στα όρια του καλλικρατικού δήμου η οικεία, αλλά εκτός δήμου η εργασία
-να σταματήσουν οι διώξεις εναντίον των πολιτών που δεν πλήρωναν τα διόδια


«Να προχωρήσουν τα έργα στη χώρα σε άλλη λογική από αυτή που ξέρουμε τα τελευταία 40 χρόνια, με άλλου είδους σχέση μεταξύ της κυβέρνησης και αυτών που εμπλέκονται στα έργα», σημείωσε ο κ. Σπίρτζης.

Για τον σιδηρόδρομο

Στόχος είναι η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, με σχεδιασμό για την επόμενη δεκαετία.
Το έργο για να φτάσει το τρένο προς την Πάτρα έχει ήδη ξεκινήσει, έχει ήδη ανάδοχο, σημείωσε ο κ. Σπίρτζης. Αντίστοιχα, για το Λαύριο, στόχος της κυβέρνησης είναι να προχωρήσει το έργο με πολύ γρήγορους ρυθμούς, για ολοκλήρωση μέσα στην επόμενη πενταετία.

«Το ότι έχεις την κυβέρνηση δε σημαίνει ότι έχεις την εξουσία» είπε καταληκτικά ο κ. Σπίρτζης για τις δυσκολίες και τις τρικλοποδιές που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση από δομές που έχουν στηθεί εδώ και δεκαετίες μέσα στον κρατικό μηχανισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς