Κρίνεται σκόπιμο να επανεξεταστεί ο τρόπος δημοπράτησης του
έργου σε συνδυασμό με την ένταξη του στο ΣΕΣ 2014-2020
Σύμφωνα με την απόφαση, που δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, το σκεπτικό είναι πως με βάση την ειδική διάταξη 46516/2014 το έργο εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην Ε.Ε.
Αναφέρει πως πρόκειται για παρέκκλιση με απόφαση του τότε υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ώστε το στάδιο της κατάθεσης των προσφορών να μην είναι ενιαίο αλλά να διαιρείται σε δύο διακριτά επί μέρους στάδια.
Παράλληλα, κρίνεται σκόπιμο να επανεξεταστεί ο τρόπος δημοπράτησης του έργου σε συνδυασμό με την ένταξη του στο ΣΕΣ 2014-2020 για να είναι δυνατή η δημοπράτηση του σε ενιαίο στάδιο (χωρίς την εφαρμογή παρέκκλισης), το οποίο θα συμβάλλει στο να συντμηθεί ο χρόνος δημοπράτησης και επιπλέον να συνεκτιμηθούν οι πιθανές τροποποιήσεις των τευχών δημοπράτηση ύστερα από την Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας ΜΕΤΚΑ.
Υπενθυμίζεται πως το οδικό τμήμα Πάτρας -Πύργου ήταν μέρος της Ολυμπίας Οδού, με προϋπολογισμό 443 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς