ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
"Στην Πάτρα λειτούργησαν α) επιτροπή Β΄ βαθμού με υπεύθυνο τον Γιάννη Λύχρο που ασχολήθηκε με τα προβλήματα υποδομών του Νομού και με θέματα ανάπτυξης β) 4 επιτροπές για τον Δήμο Πατρέων με υπευθύνους τον Γιάννη Λάμπρου για την κοινωνική πολιτική, τον Ανδρέα Ριζούλη για την ανάπτυξη, τον Γρηγόρη Ηλία για τα πολιτιστικά του Δήμου και τον Κώστα Γαβριηλίδη για την ποιότητα ζωής. Στην λειτουργία των επιτροπών συμμετείχαν αρκετοί σύντροφοι, λιγότεροι όμως από όσους είχαν δηλώσει διαθεσιμότητα. Η δουλειά των επιτροπών αναγκαστικά σταμάτησε πριν από το συνέδριο μπορεί όμως να χαρακτηριστεί αρκετά ικανοποιητική ως βάση για εκπόνηση θέσεων δημοτικής και περιφερειακής παράταξης".
Τα παραπάνω περιλαμβάνονται στην απόφαση της ΝΕ Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ που δόθηκε στα μέλη του κόμματος ενόψει της Παναχαϊκής Συνδιάσκεψης που θα παραγματοποιηθεί εντός των ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι οι πολιτικές εξελίξεις δεν θα οδηγήσουν σε εκλογικό ατύχημα την κυβέρνηση και εκ των πραγμάτων σε εκλογές.
Στην απόφαση περιλαμβάνονται αναλυτικά τα παρακάτω:
Α. Πολιτικό Πλαίσιο για ΤΑ
Τον προηγούμενο χρόνο στην Αυτοδιοίκηση, κυρίως στους δήμους, δόθηκαν σημαντικοί αγώνες κατά της μνημονιακής πολιτικής. Τα εφαρμοζόμενα σχέδια διάλυσης του θεσμού δημιούργησαν ρήγματα εντός των κεντρικών αυτοδιοικητικών οργάνων και, παρά την προσπάθεια ενός μπλοκ δημάρχων που στηρίζουν τη ΝΔ και το σημερινό ΠΑΣΟΚ να συγκρατήσουν την αντιπαράθεση στο πλαίσιο μιας αναλυτικής περιγραφής της δραματικής κατάστασης των δήμων, η συνοχή του άλλοτε κραταιού μπλοκ του δικομματισμού έχει έμπρακτα διαρραγεί.
Στο πλαίσιο αυτό τα δύο κόμματα της συγκυβέρνησης, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, φοβούμενα την έκφραση της λαϊκής οργής και την καταρράκωση των υποψηφίων τους, προσανατολίζονται στο να δώσουν «τοπικό επίχρισμα» στις εκλογές, προσανατολίζοντας τους πολίτες στο να επιλέξουν με κριτήρια απολίτικα, ώστε να διοχετεύσουν την αγανάκτηση των πολιτών στις παράλληλες ευρωεκλογές, μία καταψήφιση στις οποίες θεωρείται πολύ πιο «ανώδυνη» για τη συγκυβέρνηση. Σε αυτό το μήκος κύματος, ήδη από τώρα τα αυτοδιοικητικά τους στελέχη προσπαθούν να απεκδυθούν των κομματικών τους «σημαιών» και δηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται για χρίσματα, ενώ την ίδια στιγμή οι ηγεσίες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ εργάζονται πάνω σε σενάρια συνεργασίας των δύο κομμάτων όπως επίσης και σε αλλαγές στον τρόπο εκλογής των δημάρχων και δημοτικών συμβούλων με στόχο την πλήρη διάλυση των δυνατοτήτων της ΤΑ.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο δικός μας στόχος θα πρέπει να είναι ακριβώς η ματαίωση των σχεδίων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Πρέπει να αναδείξουμε ότι πάντοτε, και κυρίως μέσα στα ασφυκτικά πλαίσια που θέτει το μνημόνιο, πολιτικό και αυτοδιοικητικό συμβαδίζουν. Ταυτόχρονα, οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα πρέπει να αποτελέσουν απάντηση στη φασιστική πρόκληση και σε αυτό πρέπει εκτός των άλλων να κατατείνει και η συνολική δράση των αυτοδιοικητικών μας παρατάξεων.
Αν μεν έχουν προηγηθεί οι βουλευτικές εκλογές, θα επιδιώξουμε την ανάδειξη δημοτικών και περιφερειακών αρχών, που να σταθούν στυλοβάτες της προσπάθειας εθνικής και κοινωνικής σωτηρίας, της προσπάθειας κοινωνικής και παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας. Αν ωστόσο δεν έχουν προηγηθεί οι βουλευτικές εκλογές, είναι καθήκον μας να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε οι αυτοδιοικητικές εκλογές να αποτελέσουν «χαστούκι» για τα κόμματα της μνημονιακής συγκυβέρνησης και να γίνουν καταλύτης των εξελίξεων που θα οδηγήσουν στην ανατροπή τους.
Β. Παρουσίαση των Αξόνων της Εναλλακτικής μας Πρότασης (Γενικά)
Για τη ριζοσπαστική Αριστερά, η Αυτοδιοίκηση είναι συνυφασμένη με τη δημοκρατία, το κοινωνικό κράτος, την εξυπηρέτηση του πολίτη, τη λαϊκή συμμετοχή. Ο κοινωνικός, κινηματικός και διεκδικητικός χαρακτήρας της Αυτοδιοίκησης, όχι μόνο δεν αναιρεί, αλλά ενισχύει τον θεσμικό της ρόλο. Στις μέρες μας, που η χώρα βιώνει μια μεγάλη κοινωνική και ανθρωπιστική κρίση η Αυτοδιοίκηση καλείται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Να οργανώσει τις συλλογικές αντιστάσεις για την απόκρουση της μνημονιακής πολιτικής. Να αποτελέσει παράγοντα κοινωνικής αλληλεγγύης και ενίσχυσης των κοινωνικών δομών. Να γίνει μοχλός ανάπτυξης, με δημοκρατικό προγραμματισμό, με κριτήριο τις κοινωνικές ανάγκες και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Αλλά και πιο πέρα, για την κυβέρνηση της Αριστεράς η Αυτοδιοίκηση θα αποτελέσει πυλώνα της αποκέντρωσης, της παραγωγικής ανασυγκρότησης και μοντέλο των νέων μορφών διακυβέρνησης, με θεσμούς συμμετοχικούς και αμεσοδημοκρατικούς.
Με αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές, το Τμήμα Αυτοδιοίκησης έκανε από τη συγκρότησή του μία εκτεταμένη προσπάθεια εμπλουτισμού και εμβάθυνσης του αυτοδιοικητικού προγραμματικού μας λόγου, με ομάδες εργασίας και αναλυτικές προτάσεις. Οι άξονες στις οποίες κινείται η εναλλακτική μας πρόταση είναι κωδικοποιημένα οι εξής:
1. Οι δήμοι αποτελούν αιρετούς τοπικούς θεσμούς του αποκεντρωμένου κράτους. Εκλέγονται δημοκρατικά από τις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες παρεμβαίνουν και ελέγχουν το έργο τους τόσο μέσα από θεσμοθετημένες συμμετοχικές δομές όσο και μέσα από τις αυτόνομες κοινωνικές οργανώσεις και διαδικασίες τους.
2. Η Αυτοδιοίκηση σε όλες τις βαθμίδες της δομείται θεσμικά με τρόπο ώστε οι αποφάσεις να λαμβάνονται και η πολιτική να ασκείται από τα συλλογικά όργανα και όχι από κλειστά ή μονοπρόσωπα εκτελεστικά όργανα. Τα δημαρχοκεντρικά χαρακτηριστικά του σημερινού συστήματος, που θα ενταθούν με τον καινούριο νόμο για τις δημοτικές εκλογές, πρέπει να ανατραπούν.
3. Οι συμμετοχικοί θεσμοί αποτελούν θεμελιώδες συστατικό της αυτοδιοίκησης πρώτου βαθμού και κατά συνέπεια αποτελούν αναπόσπαστο δομικό μέρος της θεσμικής και πολιτικής της συγκρότησης και λειτουργίας. Οι θεσμοί αυτοί περιλαμβάνουν και τις λαϊκές συνελεύσεις, τον συμμετοχικό προϋπολογισμό και τα τοπικά δημοψηφίσματα.
4. Η κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ κεντρικού κράτους και αυτοδιοίκησης πρέπει να είναι σαφής, εύληπτη και σταθερή και να μην μπορεί να μεταβληθεί με την έκδοση απλών υπουργικών αποφάσεων.
5. Ο προσδιορισμός των ορίων των ΟΤΑ πρέπει να γίνει με λεπτομερή χωροταξική μελέτη για να αποδώσει οργανικές κοινωνικοοικονομικές ενότητες, με υψηλό βαθμό εσωτερικής χωρικής συνοχής, η οποία αποτελεί βασική συνθήκη της αποκέντρωσης και θα προκύψει από διαβούλευση. Οι ενότητες αυτές πρέπει να έχουν διακριτή ταυτότητα και να είναι εύληπτες και αναγνωρίσιμες από την κοινωνική βάση.
6. Το υφιστάμενο εκλογικό σύστημα που αποδίδει τα 3/5 των εδρών στον συνδυασμό που πλειοψήφησε αλλοιώνει την αναλογική αντιπροσώπευση και πρέπει ν’ αντικατασταθεί από την απλή αναλογική σε όλα τα επίπεδα εκλογής και αντιπροσώπευσης της Αυτοδιοίκησης και όχι με πλειοψηφικό σύστημα όπως προωθείται από την κυβέρνηση.
7. Ο θεσμός των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων, ως βασική πηγή χρηματοδότησης, πρέπει να ενταχθεί στο πλαίσιο ενός σταθερού και δεσμευτικού δημοσιονομικού συμφώνου μεταξύ κεντρικού κράτους και Αυτοδιοίκησης. Στο πλαίσιο αυτό επανεξετάζεται κεντρικά η λειτουργία του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων ώστε να αναδεικνύεται με σαφήνεια ο ρόλος του ως τράπεζας της αυτοδιοίκησης.
8. Το κατ΄ επίφαση "Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Οργανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης" καταργείται.
9. Αποτελεί προτεραιότητα η υπεράσπιση των κοινωνικών και εργασιακών κατακτήσεων και η αγωνιστική αντίσταση στις διαλυτικές ρυθμίσεις για τη διαθεσιμότητα και τις απολύσεις, τη συρρίκνωση των θέσεων εργασίας και τη μείωση των μισθών. Υποστηρίζουμε την κατάργηση των ελαστικών μορφών στις εργασιακές σχέσεις, που προαναφέραμε.
10. Όλες οι ισχύουσες σήμερα κοινωνικές δομές της Αυτοδιοίκησης πρέπει να διατηρηθούν, να βελτιωθούν και να επεκταθούν ώστε να καλύψουν τις σύγχρονες αυξημένες ανάγκες. Το κοινωνικό κράτος στους δήμους είναι βασικός φορέας όχι μόνο για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης αλλά και για την κοινωνική και παραγωγική ανασυγκρότηση.
11. Οι δομές αλληλεγγύης (κοινωνικό παντοπωλείο, κοινωνική αγορά, κοινωνικό φροντιστήριο, κοινωνικοί ξενώνες, κοινωνικό φαρμακείο κλπ) πρέπει να επεκταθούν και να καλύψουν όλους τους αιτούντες.
12. Στη διαχείριση των απορριμμάτων προτείνουμε ένα μοντέλο σύγχρονο και φιλικό στο περιβάλλον, εφαρμογή του κύκλου (διαχωρισμός στην πηγή, ανάκτηση υλικών, ανακύκλωση, κομποστοποίση, αξιοποίηση, ταφή υπολειμμάτων) με άξονες προτεραιότητας την αποκέντρωση των δραστηριοτήτων, τη μικρή κλίμακα, την ενθάρρυνση της κοινωνικής συμμετοχής, την αξιοποίηση του εγχώριου παραγωγικού δυναμικού και τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της διαχείρισης. Η θέση αυτή συνεπάγεται παρεμβάσεις άμεσης προτεραιότητας τόσο στο νομοθετικό όσο και στο διοικητικό επίπεδο, που έχουμε ήδη μελετήσει.
Γ. Πρόταση για τις Επερχόμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές
Ο αγώνας μας σήμερα είναι πρώτα απ’ όλα αγώνας επιβίωσης της Αυτοδιοίκησης και στη συνέχεια επαναπροσδιορισμού της σε νέες βάσεις. Δεν αγωνιζόμαστε για τον εξωραϊσμό της βάρβαρης πολιτικής αλλά για την ανατροπή της, που προϋποθέτει ανατροπή των συσχετισμών στις τοπικές κοινωνίες, που μπορεί να οδηγήσουν και στην ανατροπή του σημερινού αυτοδιοικητικού χάρτη της χώρας.
Προχωρούμε στις αυτοδιοικητικές εκλογές με βάση τον αυτοδιοικητικό λόγο που επεξεργαστήκαμε και τις συλλογικές θέσεις που διαμορφώσαμε, με αιχμή την ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων και του Καλλικράτη. Το πρόγραμμά μάς θα αποτελέσει τον άξονα για οποιαδήποτε εκλογική συνεργασία η οποία δεν μπορεί να αφορά ούτε φθαρμένα κόμματα, ούτε αναξιόπιστα πρόσωπα, ούτε μνημονιακού τύπου πολιτικές.
Στην κατεύθυνση αυτή στο αμέσως επόμενο διάστημα οι οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ επείγει να προχωρήσουν με βάση τα παρακάτω :
1. Δημιουργία αυτοδιοικητικών παρατάξεων με ανοιχτό κάλεσμα.
2. Αναζήτηση των δυνατοτήτων συγκλίσεων και συμμαχιών με τοπικές κοινωνικές δυνάμεις, συλλογικότητες, κινήματα κ.λπ., στην κατεύθυνση δημιουργίας ευρύτερων συσπειρώσεων με άξονα την απόρριψη των μνημονίων και του «Καλλικράτη» και την υπεράσπιση του κοινωνικού κράτους, των δημόσιων αγαθών και υποδομών και της δημοκρατίας.
3. Μέσα από τις διαδικασίες αυτές – και μετά την ολοκλήρωσή τους – θα προκύψουν και τα πρόσωπα που είναι κατάλληλοι/-ες για υποψήφιοι/-ες, όχι μόνο για Δήμαρχοι και Περιφερειάρχες, αλλά και για όλες τις υπόλοιπες θέσεις του ψηφοδελτίου, αφού όλοι και όλες μαζί συλλογικά θα κληθούν να σηκώσουν το βάρος των πιο κρίσιμων στη μέχρι τώρα ιστορία του χώρου μας αυτοδιοικητικών εκλογών. Εννοείται ότι η επιλογή του/της επικεφαλής του εκλογικού συνδυασμού σε κάθε περιοχή, θα εγκριθεί στη συνέχεια από τις οικείες οργανώσεις και όργανα με βάση το πρόσφατο καταστατικό που ψηφίστηκε στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ. Στο ίδιο πλαίσιο, ειδικά για τους μεγάλους Δήμους και για τις 13 Περιφέρειες, θα ληφθεί ειδική απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής.
4. Προσπάθεια τα αυτοδιοικητικά μας σχήματα να αποκτήσουν μία κοινή και διακριτή ταυτότητα, ως η αυτοδιοικητική έκφραση της ριζοσπαστικής Αριστεράς, με αναφορά στον προγραμματικό αυτοδιοικητικό μας λόγο.
5. Τα αυτοδιοικητικά σχήματα βρίσκονται σε στενή συνεργασία με τους εργαζόμενους σε κάθε δήμο και περιφέρεια, διαμορφώνοντας τους όρους κοινών αγώνων και κοινής εκλογικής αντιπαράθεσης στις μνημονιακές πολιτικές δυνάμεις.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΝΕ ΑΧΑΙΑΣ
Στα πλαίσια της λειτουργίας της ΝΕ Αχαΐας συγκροτήθηκε ομάδα Τοπικής Αυτοδιοίκησης αποτελούμενη από τα μέλη της ΝΕ Γιάννη Λύχρο (Περιφερειακό Σύμβουλο), Κώστα Γαβριηλίδη, Γιάννη Λάμπρου, Ανδρέα Ριζούλη, Σοφία Μπανιά και Αίγλη Κορφιάτη με υπεύθυνη από το συντονιστικό της ΝΕ την Μαρία Αντύπα.
Αποφασίστηκε να λειτουργήσουν επιτροπές δουλειάς στον Α΄ και Β΄ βαθμό ΤΑ με σκοπό να καταγραφεί η κατάσταση στον Νομό και σε κάθε Δήμο και επίσης να καταγραφούν τα προβλήματα και να επεξεργαστούμε θέσεις-προτάσεις.
Καταρχήν, έγινε συνάντηση, αρχές Φλεβάρη, με συντρόφους από Πάτρα, Αίγιο, Καλάβρυτα, Κάτω Αχαγιά με την υπεύθυνη ΤΑ Μαρία Αντύπα και τον Περιφερειακό Σύμβουλο Γιάννη Λύχρο έτσι ώστε να ξεκινήσουν διαδικασίες σε όλους τους Δήμους του Νομού για καταγραφή της κατάστασης των προβλημάτων και προετοιμασία μέσω επιτροπών δουλειάς. Στην συνάντηση διαπιστώθηκε ότι σε κανένα Δήμο του Νομού Αχαΐας δεν υπήρχε δημοτική παράταξη που στηριζόταν από το χώρο μας και λειτουργούσε. Όπου υπήρχαν Δημοτικοί Σύμβουλοι που ανήκαν στον χώρο, είχαν εκλεγεί με στηριζόμενες ή όχι παρατάξεις από συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ και λειτουργούσαν ως ανεξάρτητοι Δημοτικοί Σύμβουλοι.
Στους Δήμους, εκτός Πάτρας, έγινε καταγραφή της κατάστασης και των προβλημάτων συμπεριλαμβανομένου και του Δήμου Ερυμάνθιας όμως δεν προχώρησε λειτουργία επιτροπών για επεξεργασία θέσεων. Μετά το Συνέδριο έγιναν συνεδριάσεις της οργάνωσης Αιγίου και Καλαβρύτων με παρουσία της υπεύθυνης ΤΑ Μαρίας Αντύπα για θέματα ΤΑ και προετοιμασία διακήρυξης για δημιουργία Δημοτικών κινήσεων. Στους δήμους Αιγίου, Καλαβρύτων και Δυτ. Αχαΐας έχουν ξεκινήσει οι διεργασίες συγκρότησης δημοτικών κινήσεων . Στο αμέσως επόμενο διάστημα οι κινήσεις αυτές θα πρέπει να αποκτήσουν υπόσταση, μέσα από την συλλογική τους λειτουργία, τις δημόσιες παρεμβάσεις και την κινηματική δράση . Στο δήμο Ερυμάνθειας δεν έχει γίνει κάτι μέχρι στιγμής. Ο εκλογικός στόχος μας είναι μέσα απο τις κινήσεις αυτές να προκύψουν ψηφοδέλτια που θα πετύχουν την είσοδό τους στον 2ο γύρο ( με τα δεδομένα του υφιστάμενου εκλογικού νόμου).
Στην Πάτρα λειτούργησαν α) επιτροπή Β΄ βαθμού με υπεύθυνο τον Γιάννη Λύχρο που ασχολήθηκε με τα προβλήματα υποδομών του Νομού και με θέματα ανάπτυξης β) 4 επιτροπές για τον Δήμο Πατρέων με υπευθύνους τον Γιάννη Λάμπρου για την κοινωνική πολιτική, τον Ανδρέα Ριζούλη για την ανάπτυξη, τον Γρηγόρη Ηλία για τα πολιτιστικά του Δήμου και τον Κώστα Γαβριηλίδη για την ποιότητα ζωής. Στην λειτουργία των επιτροπών συμμετείχαν αρκετοί σύντροφοι, λιγότεροι όμως από όσους είχαν δηλώσει διαθεσιμότητα. Η δουλειά των επιτροπών αναγκαστικά σταμάτησε πριν από το συνέδριο μπορεί όμως να χαρακτηριστεί αρκετά ικανοποιητική ως βάση για εκπόνηση θέσεων δημοτικής και περιφερειακής παράταξης.
Επίσης, στο διάστημα που έχει μεσολαβήσει έγιναν παρεμβάσεις σε σημαντικά ζητήματα του Δήμου με δημόσιες τοποθετήσεις και εκδηλώσεις όπως για το θέμα των απορριμμάτων και της πρότασης ΣΥΡΙΖΑ για την διαχείρισή τους (εκδήλωση στην Αγορά Αργύρη) και ανακοινώσεις με θέματα το εργαστάσιο του Φλόκα, τον σταθμό μεταφόρτωσης, τον προαστιακό και τον σιδηροδρομικό δίκτυο, την επέκταση της Ξερόλακκας μέσω κατασκευής τοιχίου, την διαχείριση του νερού του φράγματος Πείρου-Παραπείρου, την μη ένταξη του θαλάσσιου μετώπου της πόλης στο ΤΑΙΠΕΔ. Εδώ, πρέπει να σημειωθεί και η καλή συνεργασία με τους 2 βουλευτές του Νομού, οι οποίοι προωθώντας τις θέσεις μας, κατέθεσαν επερωτήσεις και προώθησαν τροπολογία στην Βουλή.
Τέλος, στον Δήμο Πάτρας προγραμματίζεται εκδήλωση για ΤΑ στις 25 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης, στην οποία θα βγούμε με διακήρυξη περιγράφοντας τις πολιτικές μας θέσεις για ΤΑ και τους στόχους για τον Δήμο. Θα γίνει επίσης κριτική στον Καλλικράτη, στην διαχείριση του Δήμου από την υπάρχουσα Δημοτική Αρχή και θα καλούνται όλοι όσοι συμφωνούν μαζί μας να συμμετέχουν σε δημοτική κίνηση η οποία θα παρεμβαίνει πια με θέσεις στα προβλήματα και την λειτουργία του Δήμου και θα προετοιμάσει πλήρως το πρόγραμμά μας για την διεκδίκηση του Δήμου. Το πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου θα επιλεγεί αργότερα αφού συζητήσουμε και στις τοπικές μας οργανώσεις και γίνει διαβούλευση και με Αθήνα (σύμφωνα με την απόφαση της τελευταίας ΚΕ). Εξυπακούεται ότι όσα αυτοδιοικητικά μας στελέχη (π.χ. σε διαμερίσματα) έχουν εκλεγεί με διαφορετικά σχήματα και δεν έχουν ανεξαρτητοποιηθεί ήδη, θα πρέπει να το κάνουν με δήλωσή τους δημόσια και ένταξή τους στην νέα παράταξη, όταν ανακοινωθεί η δημιουργία αυτοδιοικητικού σχήματος με πρωτοβουλία μας.
Θεωρούμε απόλυτα αναγκαίο να συμμετέχουν σε αυτή την διαδικασία αν είναι δυνατόν το σύνολο των μελών μας μιας και η μάχη που θα δοθεί για την τοπική αυτοδιοίκηση, είτε προηγηθεί είτε έπεται τον βουλευτικών εκλογών, είναι κυρίαρχα πολιτική και εντάσσεται στον κεντρικό πολιτικό μας στόχο: την ανατροπή της μνημονιακής πολιτικής και της κυβέρνησης και την υλοποίηση του σχεδίου κοινωνικής και παραγωγικής ανασυγκρότησης από μία κυβέρνηση κοινωνικής σωτηρίας, από μία κυβέρνηση της Αριστεράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς