Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Πάντζας: Με τη διαπλοκή, την απαξίωση και το ξεπούλημα, κουνάτε την σημαία του “success story”

Ο Γιώργος Πάντζας στο βήμα της Βουλής.

Έστω και αργά πρέπει να προστατεύσουμε την Ελληνική Δημοκρατία και να μην επαναλάβουμε τα λάθη της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης…»

Στο νομοσχέδιο για τις δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών, τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάντζας. Στο εν λόγω νομοσχέδιο περιλαμβάνονται διατάξεις που αφορούν στα ΚΤΕΛ, στον ελληνικό σιδηρόδρομο, στις αστικές συγκοινωνίες, καθώς και στα ταξί.

Στο τοποθέτησή του ο κ. Πάντζας, υπερτόνισε το γεγονός ότι συγκυβέρνηση εισήγαγε προς ψήφιση στην Βουλή ένα ακόμα νομοσχέδιο το οποίο εξυπηρετεί τα ιδιωτικά συμφέροντα.

Συγκεκριμένα για τις δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών, τα ΚΤΕΛ δηλαδή, τόνισε:


«Σκοπός του νομοσχεδίου είναι, να δημιουργηθεί ένα πλήρως απελευθερωμένο σύστημα ιδιωτικών υπεραστικών επιβατικών μεταφορών. Ένα σύστημα που θα είναι υπό την ομπρέλα μιας παντοδύναμης Ρυθμιστικής Αρχής, η οποία θα ρυθμίζει και θα εγκρίνει συγκεντρωτικά τα πάντα. Μιας ρυθμιστικής Αρχής, η οποία με την εξουσία που θα έχει, θα είναι φερέφωνο της πολιτικής εξουσίας των οικονομικών ελίτ. Όπως άλλωστε συμβαίνει με τις περισσότερες Ανεξάρτητες Αρχές. Μιας ρυθμιστικής αρχής η οποία δεν θα υποστέλλει ποτέ τη «σημαία» του αθέμιτου ανταγωνισμού, σε βάρος πάντα του επιβατικού κοινού της χώρας, της κοινωνίας, της οικονομίας και της ανάπτυξης.

Δεν πρόκειται λοιπόν για μια μεταρρύθμιση στις υπεραστικές και οδικές μεταφορές επιβατών, όπως διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας. Αντίθετα πρόκειται για ένα ακόμα προαπαιτούμενο της Τρόικας, που δεν εξυπηρετεί φυσικά την κοινωνία αλλά μόνο το ιδιωτικό κεφάλαιο. Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, μείωση και επιδείνωση των υπηρεσιών μεταφοράς για τους κατοίκους απομακρυσμένων ορεινών και νησιωτικών περιοχών, καθώς και η εγκατάλειψη και περιθωριοποίηση των σημερινών επαγγελματιών του χώρου, συνθέτουν το μείγμα της πολιτικής σας σε αυτό το νομοσχέδιο. Κανένας ανταγωνισμός δεν πρόκειται να λειτουργήσει για την κοινωνία. Μόνο για το κεφάλαιο. Μόνο για την τσέπη των εταιρειών και για όλους αυτούς που θα μιζάρουν οι εταιρείες».  

«Μίζες που θα πέσουν και για τον σιδηρόδρομο..» πρόσθεσε ο Βουλευτής, αναφέροντας ότι η συγκυβέρνηση δημιουργεί άλλη μία Ανεξάρτητη Αρχή, η οποία κατ’ ουσία θα λειτουργήσει για την επιτάχυνση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού.

Μάλιστα άσκησε δριμεία κριτική στην συγκυβέρνηση λέγοντας ότι εφαρμόζει την μεταρρυθμιστική πολιτική του ξεπουλήματος των πάντων, προκειμένου η χώρα να εξέλθει από την κρίση. Ένα σχέδιο που συμπεριλαμβάνει σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές για τις αστικές μεταφορές, προκειμένου να ιδιωτικοποιηθούν καθαρές και απαλλαγμένες από φορολογικά βάρη, καθώς και σκανδαλώδεις τροπολογίες με τις οποίες νομιμοποιείται κατ’ ουσία το ξέπλυμα χρήματος σε όσους κατέχουν μετοχές σε ναυτιλιακές εταιρείες.

«Με την Διαπλοκή, την απαξίωση και το ξεπούλημα, κουνάτε την σημαία του success story. Με ένα υποτιθέμενο πρωτογενές πλεόνασμα νιώθετε δικαιωμένοι για την πολιτική σας. Αλήθεια, πώς νιώθετε για τα 2 εκ ανέργους, για την πείνα, για την εξαθλίωση, για τις αυτοκτονίες, για τον διχασμό της ελληνικής κοινωνίας; Διχασμό που εσείς έχετε δημιουργήσει. Πώς νιώθετε για την ανέχεια τον πολιτών και ιδίως αυτών που μένουν σε απομακρυσμένες περιοχές και δεν έχουν να πληρώσουν ούτε το κόμιστρο προκειμένου να μεταβούν σε ένα νοσοκομείο, στο σχολείο, σε μία δημόσια υπηρεσία. Πώς νιώθετε για τις εικόνες που κατακλύζουν το διαδίκτυο με μαθητές στοιβαγμένους σε αγροτικά προκειμένου να πάνε από τα χωριά τους στα σχολεία; Σχολεία που σήμερα είναι κλειστά χωρίς βιβλία, χωρίς καθηγητές και δασκάλους. Γυρίσατε την Ελλάδα 50 χρόνια πίσω.»

Μάλιστα με αφορμή την τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση, την οποία στην συνέχεια απέσυρε μετά από έντονη αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, και με την οποία προβλεπόταν η απαλλαγή όσων κατείχαν μετοχές σε ναυτιλιακές εταιρείες να τις δηλώσουν στο πόθεν έσχες, τόνισε:

«Αναφέρθηκε κάποιος συνάδελφος για την εμπορική ναυτιλία. Το ερώτημα που τίθεται, αγαπητοί συνάδελφοι, είναι η τεράστια αυτή ναυτιλία πού έχει βοηθήσει την ελληνική οικονομία; Έχουμε όλα τα ναυπηγεία κλειστά. Έχουμε χιλιάδες εργαζόμενους άνεργους και απλήρωτους. Τι προσφέρει αυτή η τεράστια, όπως ισχυρίζεστε, εμπορική ναυτιλία στην Ελλάδα και στον Έλληνα εργαζόμενο;»


Τέλος, αναφέρθηκε στην επικαιρότητα των ημερών επισημαίνοντας ότι:

«Τώρα τελευταία συζητείται το θέμα της ναζιστικής, φασιστικής οργάνωσης, η οποία εδρεύει και μέσα στη Βουλή. Θα ήθελα να σας θυμίσω, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι πολλές φορές αυτό το αυγό του φιδιού ζεστάθηκε και μέσα εδώ στη Βουλή. Αργήσατε. Καθυστερημένα παίρνετε όλα αυτά τα μέτρα. Το πρώτο που έχετε να κάνετε είναι ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας να καλέσει τους πολιτικούς Αρχηγούς για να συζητήσουν αυτό το θέμα. Το δεύτερο είναι ότι πρέπει να το συζητήσουμε στην Ελληνική Βουλή. Σας θυμίζω όμως, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ότι μέσα σε αυτή τη Βουλή με την έναρξη των εργασιών της παρούσας Βουλής – αν θυμάστε – μετά την εκλογή Προέδρου ψηφίσαμε και τους Αντιπροέδρους της Βουλής. Ήταν στημένες επτά κάλπες εδώ μπροστά. Η τελευταία ήταν της Χρυσής Αυγής. Τα ψηφοδέλτια έλεγαν ΝΑΙ, ΟΧΙ, ΛΕΥΚΟ. Όταν άνοιξε η κάλπη για την Χρυσή Αυγή, ενώ είναι γνωστό ότι έχει δεκαοκτώ Βουλευτές, βρέθηκαν σαράντα ένα ΝΑΙ, τριάντα εννέα ΛΕΥΚΑ, δηλαδή ανοχή. Και ερωτώ. Από πού προήλθαν αυτές οι ψήφοι; Καθυστερήσατε πολύ και ζεστάνατε κατά κάποιο τρόπο το αυγό του φιδιού. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και αυτή η πραγματικότητα συνέβη εδώ μέσα στην Βουλή των Ελλήνων. Έστω και αργά πρέπει να προστατεύσουμε την Ελληνική Δημοκρατία και να μην επαναλάβουμε τα λάθη της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς