Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης: Η απεργία έληξε, ο αγώνας συνεχίζεται

Φωτογραφία αρχείου.

Συνεχίζει τις κινητοποιήσεις με στόχο την ανατροπή αυτής της πολιτικής με κομβικό σημείο την Τετάρτη 2/10, όπου θα δοθεί η απάντηση στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που ετοιμάζει η κυβέρνηση

Η χθεσινή απόφαση της Γ.Σ των προέδρων της ΕΛΜΕ θέτει επιτακτικά τους όρους της με στόχο τη συνέχιση του αγώνα, για ένα σχολείο χωρίς εκπαιδευτικούς να πλεονάζουν, με τους μαθητές να μπορούν να έχουν πρόσβαση στο αγαθό της δημόσιας παιδείας. Η μεγαλειώδης απεργία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε συμπόρευση με την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα, υποχρέωσε το Υπουργείο Παιδείας "να μετακινηθεί οριακά στο ζήτημα των διαθεσιμοτήτων και του αριθμού των μαθητών στα τμήματα", όπως αναφέρεται. 

"Υποχρέωσε  την κυβέρνηση να «ξεχάσει» - προς το παρόν- την επιστράτευση και να καταφύγει στις γνωστές συκοφαντίες", τονίζει ακόμα η απόφαση των ΕΛΜΕ.

"Η απεργία των εκπαιδευτικών έδωσε μήνυμα αγωνιστικού θάρρους και αυταπάρνηση στους μαθητές", τονίζει η ΟΛΜΕ, ενώ εκτιμά πως το ίδιο μήνυμα πέρασε στους εργαζόμενους και τους γονείς. Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και θα γιγαντωθούν μέσα στον Οκτώβρη, με κομβικό σημείο την Τετάρτη 2/10, όπου θα δοθεί η απάντηση στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που ετοιμάζει η κυβέρνηση. Οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους αγωνιζόμενους μαθητές τους και επισημαίνουν πως ο αγώνας τους θα δυναμώσει και  θα κορυφωθεί, ενώ καλούν σε ανοιχτό διάλογο το Υπουργείο.

Σημειώνεται ότι την πρώτη βδομάδα της απεργίας η συμμετοχή άγγιξε το 90%. Παράλληλα, μέχρι χθες 200 σχολεία τελούσαν υπό κατάληψη, ενώ συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (25/9/2013)

Η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ χαιρετίζει τους συναδέλφους που με τον μεγαλειώδη αγώνας τους το προηγούμενο διάστημα διακήρυξαν την αποφασιστικότητά τους για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Κανείς μαθητής εκτός σχολείου.

Κανείς εκπαιδευτικός δεν πλεονάζει.

Αυτό το πλαίσιο θα σημαδέψει τη δράση της ομοσπονδίας το επόμενο διάστημα.

Με τον αγώνα αυτό η ΟΛΜΕ έδωσε ένα σημαντικό αγωνιστικό μήνυμα στους εργαζόμενους, στους γονείς και στους μαθητές.

Η μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών έδωσε μήνυμα αγωνιστικού θάρρους και αυταπάρνησης στους μαθητές μας οι οποίοι θα διογκώσουν τον αυριανό «στρατό» της ανεργίας.

Έθεσε διλήμματα σε όλη την έκταση του εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος, στις μεγάλες ομοσπονδίες του δημοσίου και την ΑΔΕΔΥ.

Ανάγκασε την κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας  να μετακινηθεί οριακά στο ζήτημα των διαθεσιμοτήτων και του αριθμού των μαθητών στα τμήματα.

Υποχρέωσε  την κυβέρνηση να «ξεχάσει» - προς το παρόν- την επιστράτευση και να καταφύγει στις γνωστές συκοφαντίες.

Επανέφερε έστω και την έννοια της συλλογικότητας, του σωματείου, των γενικών συνελεύσεων και του ανίκητου ΕΜΕΙΣ, ιδιαίτερα στα μαζικά συλλαλητήρια και στα απεργιακά ποσοστά των πρώτων ημερών.

Έφερε στο προσκήνιο ΟΛΑ τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές μας και τις εργασιακές σχέσεις.

Μήνυμα διαρκούς και ανυποχώρητου αγώνα για την ανατροπή των απολύσεων, των διαθεσιμοτήτων, των μετατάξεων, των υποχρεωτικών μετακινήσεων, της πολιτικής της απορρύθμισης και συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου.

Το αμέσως επόμενο διάστημα η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ θα συνεχίσουν άμεσα την πολύπλευρη δράση (καταλήψεις, διαδηλώσεις) με προτεραιότητα τα πλεονάσματα που βγάζουν οι διευθύνσεις απαιτώντας να μην μετακινηθεί κανείς συνάδελφος μέσα από την ανάπτυξη τμημάτων (20 μαθητές ανά τμήμα) και των κατηργημένων δομών (ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, βιβλιοθήκες κ.λπ.).

Ταυτόχρονα, μέσα από τη λειτουργία και την αναβάθμιση των απεργιακών επιτροπών αγώνα θα δώσουμε βάρος στην παραπέρα συσπείρωση των συναδέλφων, στην ανάπτυξη του απεργιακού ταμείου, στην ενημέρωση γονιών και μαθητών για τις συνέπειες του νέου νόμου.

Επιμένουμε στα  μεγάλα κοινωνικά αιτήματα για το δημόσιο χαρακτήρα ΟΛΩΝ των κοινωνικών αγαθών (υγεία, παιδεία, πρόνοια, ρεύμα, νερά κλπ).

Αγωνιζόμαστε για τη συνολική ανατροπή αυτής της πολιτικής, η οποία φτωχαίνει τη χώρα και το λαό μας.

Θέτουμε στο εκπαιδευτικό και σε όλα τα κοινωνικά κινήματα τη λογική και πρακτική του ενιαίου, μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα, ο οποίος μπορεί να επιφέρει ανάσχεση, ρωγμές, κλονισμό και τελικά ανατροπή της πολιτικής.

Την Τετάρτη 2/10  απαντάμε στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που προχωρά η κυβέρνηση με ενιαίο τρόπο, οργανώνοντας συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας τις περιφέρειες και διευθύνσεις εκπαίδευσης με ευθύνη των ΕΛΜΕ (συνεπικουρούμενες από τη τρίωρη στάση εργασίας από την  ΟΛΜΕ).

Την επόμενη εβδομάδα συνεχίζοντας τις πολύμορφες δραστηριότητες των ΕΛΜΕ μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και των γονιών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που πρόβαλε ο απεργιακός μας αγώνας, καταλήγουμε την Παρασκευή 4/10 σε συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών που θα οργανώσουν οι ΕΛΜΕ  αφιερωμένες στην ημέρα του εκπαιδευτικού.

Ταυτόχρονα, είμαστε αλληλέγγυοι στους μαθητές που αγωνίζονται ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της κυβέρνησης και τους καλούμε να συμμετάσχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις.

Απαιτούμε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και τον προσκαλούμε σε ανοιχτό δημόσιο διάλογο.

Αμέσως μετά, καλούμε Γ.Σ. ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων που θα εκτιμήσουν τα αποτελέσματα του μεγάλου απεργιακού αγώνα και θα αποφασίσουν τη συνέχεια των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του κλάδου με βάση τα αποφασισμένα αιτήματα και διεκδικήσεις, έχοντας ως αιχμή τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, τις διαθεσιμότητες – απολύσεις και τις κινητοποιήσεις των μαθητών ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές.

Τέλος, οργανώνουμε συλλαλητήρια παντού τον Οκτώβριο, μεγάλες συναυλίες για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Συζητώντας τις δράσεις μας οργανώνουμε τις πρωτοβουλίες μας. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς