«Applebee’s» στη Θεσσαλονίκη. |
Την εγκατέλειψε ο εργοδότης αφήνοντας χρέη περίπου ενός εκατομμ. ευρώ
Το κατάστημα της επιχείρησης Applebee’s στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί από 18 Ιουλίου χωρίς εργοδότη, ενώ ολόκληρη η σχετική ανακοίνωση των εργαζομένων έχει ως εξής:
Αναγκαστήκαμε να προβούμε σε επίσχεση εργασίας μετά από δύο μήνες απλήρωτοι, αντιμετωπίζοντας την αδιαφορία του εργοδότη σε όποιες κινήσεις ή προτάσεις κάναμε για να λυθεί το πρόβλημα της μισθοδοσίας ώστε να εξασφαλιστούν τα συμφέροντά μας αλλά και η εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος.
Το μήνα Δεκέμβριο έγινε η πρώτη καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας, όπως και τον Απρίλιο, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Εισπράξαμε εμπαιγμό, ψέματα και ειρωνεία από τη διοίκηση της εταιρίας. Στη συνέχεια προβήκαμε σε κινητοποιήσεις έξω από το κατάστημα και συμμετείχαμε στις Γενικές Απεργίες στις 15, 28 και 29 Ιούνη. Ο εμπαιγμός και η κοροϊδία συνεχίστηκαν και σε τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε με την γενική διευθύντρια της εταιρίας, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε μονίμως ανασφαλείς για το μέλλον της επιχείρησης και κατ' επέκταση των θέσεων εργασίας μας (εργαζόμαστε στο κατάστημα στη λεωφόρο Νίκης 15 άτομα και συνολικά στην εταιρία 150).
Στις 15/7 πριν ξεκινήσει η πρωινή βάρδια μας ενημέρωσαν τηλεφωνικά πως η εταιρεία έκλεισε! Στην επιθεώρηση η εργοδοσία δήλωσε πως δεν πρόκειται να πληρώσει τίποτα από δεδουλευμένα, αποζημιώσεις κτλ. Δηλαδή μετά από χρόνια ξεζούμισμα με ελαστικές σχέσεις εργασίας, μας πετάνε απλήρωτους στο δρόμο, αφού μάζεψαν από τον ιδρώτα μας αρκετά εκατομμύρια στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
Στο δρόμο των συναδέλφων σε Banquet, Πονηρά Μεζεδάκια, Καφεναί κ.α, και των «αγανακτισμένων» στις πλατείες όλης της χώρας, θα αγωνιστούμε για να υπερασπίσουμε τα δικαιώματά μας και τις ζωές μας.
Ενάντια στην εργοδοτική κοροϊδία, καταλάβαμε το χώρο εργασίας μας για να μην πάρει τίποτα ο εργοδότης μέχρι να πληρωθούμε. Αποφασίσαμε να αυτοδιαχειριστούμε οι εργαζόμενοι το μαγαζί ώστε να μπορέσουμε οικονομικά να συντηρήσουμε τις οικογένειές μας.
Από Δευτέρα 18/7 σερβίρουμε το πρωί καφέδες-ροφήματα και βράδυ μετά τις 8μμ θα λειτουργεί κουζίνα. Όλα σε οικονομικές τιμές, για την οικονομική ενίσχυση των εργαζομένων. Καλούμε όλους εσάς να στηρίξετε έμπρακτα την προσπάθειά μας.
Ζητάμε τη συμπαράσταση όλων των εργαζομένων και της νεολαίας στο δίκαιο αγώνα μας. Να μην χαθούν οι θέσεις εργασίας. Να καταβληθούν οι μισθοί μας άμεσα.
Οι εργαζόμενοι της Εταιρείας«applebee's» στη Λ. Νίκης (45)
http://applebeessquat.blogspot.com/
ΑΝΘΟΥΣΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕΧΡΙ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ
Η πρόεδρος Μ. Τζάννες Γκορίτσα. |
Η ιστορία των Applebee’s ξεκίνησε το 1980 στην Atlanta των Ηνωμένων Πολιτειών όταν οι Bill και Τ.J. Palmer αποφάσισαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα: να ανοίξουν ένα εστιατόριο που θα προσφέρει διαρκώς στους πελάτες του καλό φαγητό, σε προσιτές τιμές και μια ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Το όνειρο των ιδρυτών της Applebee’s ξεπέρασε κάθε προσδοκία: Μέσα σε τρεις μόλις δεκαετίες, τα Applebee’s έγιναν η μεγαλύτερη αλυσίδα εστιατορίων casual dining σε όλο τον κόσμο, από τις ΗΠΑ μέχρι την Κίνα (το πρώτο κατάστημα λειτούργησε το 2007) με πάνω από 1600 καταστήματα παγκοσμίως.
Στην Ελλάδα (και στα Βαλκάνια) τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης και ανάπτυξης του σήματος Applebee’s ανήκουν στην Εταιρία Milomel Hellas A.E. από το 1997. Η Milomel Hellas είναι συμφερόντων της οικογένειας Γκορίτσα με Πρόεδρο την Μαρία Τζάννες Γκορίτσα και Αντιπρόεδρο & διευθύνοντα σύμβουλο τον Χ. Γκορίτσα από τον χώρο των κατασκευών (ΤΕΓΚ, Εμπεδος).
Η Πρόεδρος της Milomel Hellas Μαρία Τζάννες Γκορίτσα σε αποκλειστική συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο περιοδικό restaurant.com.gr τον Μάρτιο του 2005 είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, και τα εξής:
«Η εταιρία Milomel Hellas ΑΕ έχοντας μόλις 7 χρόνια παρουσίας στο χώρο της εστίασης, έχει καταφέρει να έχει στο ενεργητικό της συνολικά 6 καταστήματα Applebee’s στον Ελλαδικό χώρο (2 στη Θεσσαλονίκη και 4 στην Αθήνα). Στόχος της εταιρίας είναι η λειτουργία 2 επιπλέον καταστημάτων Applebee’s έως το τέλος του 2005, ενώ έως το 2007 προσδοκά να διπλασιάσει τα καταστήματα που διαθέτει ανά την Ελλάδα».
Ήταν η χρονιά που το κατάστημα της Γλυφάδας είχε βραβευθεί ως το πιο πετυχημένο κατάστημα της αλυσίδας σε παγκόσμιο επίπεδο, με βάση τις εβδομαδιαίες του πωλήσεις. Τι άλλαξε όμως από τότε; Σίγουρα δεν ήταν η οικονομική κρίση που δεν επέτρεψε να λειτουργήσουν δύο ακόμα καταστήματα μέσα στο 2005 ή να διπλασιαστούν τα καταστήματα της αλυσίδας μέχρι το 2007, όπως ήταν ο προγραμματισμός στις αρχές του 2005.
Η αλυσίδα λοιπόν συνέχισε την λειτουργία της χωρίς την προγραμματισμένη ανάπτυξη, προφανώς για «εσωτερικούς» επιχειρηματικούς λόγους, μέχρι τις 15 Ιουλίου 2011 όταν αιφνιδιαστικά και τα έξη καταστήματα της αλυσίδας σταμάτησαν την λειτουργία τους με απλήρωτους τους 150 περίπου συνολικά εργαζόμενους της εταιρίας για διάστημα δύο μηνών.
Το 2005 η Milomel Hellas ΑΕ πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 10,4 εκ. Ευρώ ενώ 4 χρόνια αργότερα (2009) 9,5 εκ ευρώ με ζημιές 924.000 ευρώ αλλά και σημαντικές συνολικές υποχρεώσεις που έφθασαν τα 12,4 εκ. Ευρώ. Έκτοτε έγιναν εμφανή προς τα έξω και τα πρώτα σημάδια «οικονομικών δυσκολιών» που οδήγησαν στο ταυτόχρονο κλείσιμο όλων των καταστημάτων της αλυσίδας τον Ιούλιο του 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς