ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Πάμε Τέμπη;



Η μισή Ελλάδα περίμενε εδώ και πολλά χρόνια να ολοκληρωθούν τα τούνελ εκεί που “ο Όλυμπος κι ο Κίσσαβος, τα δυο βουνά μαλώνουν”, όχι τόσο για να γλιτώσει τα είκοσι λεπτά στη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, όσο για να μην αναγκαστεί να διασχίσει ξανά αυτή την πανέμορφη αλλά και εξαιρετικά επικίνδυνη -και πολλάκις αιματοβαμμένη- κοιλάδα... 


Πράγματι, τα εγκαίνια ενός δρόμου έχουν κάτι το παλιομοδίτικο και το παλαιοκομματικό. Πράγματι, ενίοτε φέρνουν στο μυαλό εκείνη την ταινία με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, στην οποία έταζε “θα σας φτιάξουμε και γεφύρια, θα σας φέρουμε και ποτάμια”. Αλλά τα εγκαίνια του αυτοκινητόδρομου των Τεμπών δεν ανήκουν σ’ αυτή την κατηγορία. Η μισή Ελλάδα περίμενε εδώ και πολλά χρόνια να ολοκληρωθούν τα τούνελ εκεί που “ο Όλυμπος κι ο Κίσσαβος, τα δυο βουνά μαλώνουν”, όχι τόσο για να γλιτώσει τα είκοσι λεπτά στη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, όσο για να μην αναγκαστεί να διασχίσει ξανά αυτή την πανέμορφη αλλά και εξαιρετικά επικίνδυνη -και πολλάκις αιματοβαμμένη- κοιλάδα. 

Μπορεί να έχουμε σε πολλά μνήμη χρυσόψαρου και να θεωρούμε ότι στον δρόμο επιτρέπονται τα πάντα -δεν είναι τυχαίες οι θλιβερές επιδόσεις μας στα τροχαία δυστυχήματα-, ωστόσο λίγοι είναι οι κάτοικοι αυτής της χώρας που έχουν ξεχάσει πώς ξεκληρίστηκε μια σχολική τάξη από το Μακρυχώρι το 2003 στην κοιλάδα των Τεμπών. Ας μην έχουν κι άλλα παιδιά τη μαύρη μοίρα τους.

Εύλογη, λοιπόν, η χαρά για την ολοκλήρωση αυτού του έργου και μεγάλη η ανακούφιση αυτών που θα το χρησιμοποιούν από σήμερα. Ειδικά όταν τελείωσε επιτέλους κάτι που έχει ξεπεράσει κατά πολύ,.. το γεφύρι της Άρτας και δη σε μια εποχή ζόρικη και από μια κυβέρνηση που και άδεια ταμεία βρήκε, και λεόντειες συμβάσεις και παρατημένα εργοτάξια. Κάποια στιγμή, καλό θα ήταν να μάθουμε οι πολίτες αυτής χώρας πόσο στοίχισε η ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ, που χρειάστηκε δεκαετίες, όπως καλό θα ήταν να θυμηθούμε ότι υπάρχει και κάτι που λέγεται τρένο. Αλλά, για μια μέρα επιτρέπεται να κυριαρχήσει η χαρά.

Κι αν βγει αληθινή η... ευχή της αρμόδιας επιτρόπου να παραβρεθεί και στα εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης πριν λήξει η θητεία της -το 2019-, μεγάλη θα είναι και η χαρά των Θεσσαλονικέων. Βέβαια, εδώ και μια δεκαετία δίνουν και παίρνουν τα ανέκδοτα για το μετρό -π.χ. “Ωραίο το μετρό της Αθήνας, αλλά της Θεσσαλονίκης πραγματικά δεν υπάρχει!”- και οι πιο ηλικιωμένοι κάτοικοι της αιωνίως μποτιλιαρισμένης πόλης δεν πιστεύουν ότι θα αξιωθούν να κόψουν εισιτήριο πριν κλείσουν τα μάτια τους, αλλά γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι δεν μπορούν να υπάρξουν και ευχάριστες εκπλήξεις;


(Από το κύριο άρθρο της εφημερίδας ΑΥΓΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: